Popüler Yayınlar

2 Ağustos 2012 Perşembe

Aziz Nesin Hikayesi Olabilir

aziz nesin hikâyesi olabilir :
Adamın biri eski bir arkadaşını görmüş. neyse oturmuşlar bir kıraathaneye muhabbet ediyorlarmış. eski arkadaşı bizim adama sormuş :
-ee nasılsın
- nasıl olayım ev almak için kredi çektim eldeki avuçtaki her şeyi birleştirdim bir ev aldım şimdi krediyi ödeyemediğimden banka bizi eşyalarımızla birlikte evden attı eşyalarla üç gündür dışarıda kalıyoruz. çocuklarla dışarıda kaldık anlayacağın.
 demiş ve sen nasılsın diye sormuş
-nasıl olayım ya   geçen sene bir yazlık almıştım salona havuz yaptırmaya karar verdim havuz olmadı tüm salon rezil oldu bizde bu yaz gününde buralarda kalmak zorunda kaldık
- vah vah öylemi gerçekten çok üzüldüm haline gerçekten senin derdin benimkinden de büyükmüş...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder