Popüler Yayınlar

2 Nisan 2011 Cumartesi

MERDİVENE GAZEL

Kaza ancak bir düzen içinde mümkündür. Sanat eserinde sanatçının planı dışında kendiliğinden ortaya çıkan rastlantılar, ancak bir disiplin,proje,program içinde adına ne dersek diyelim..Bir tasarım içinde olur
 Sanat eseri bir tasarımdır ama bu onun algılanışı ile ilgili bir sınırlama içermez...
                                                                                                                         Jeff Wall

            Merdivene Gazel
eski bir adam oldum ben yağmurlarım kurudu
zaman durmaz akardı ellerimden saatlerim size kurulu
diri atlarım vardı benim koştururdu semalarınızda
çalınırdı her gece ahir zaman avuçlarımdan
benim büyülü sözlerim vardı kulaklarınızda size hiç söylemeyeceğim
bela satan bakışlarım saklanırdı düşlerinizde yüzünüz sürmeyeceğim
bir zehri zemberek başım vardı dizlerinizde söz verecek
beklemeyin siz hiç ellerimi gitti o dönmeyecek
sustum ben sonsuzluğum kaldı bir ateşlere sürülecek
                                                                                  Ercan ezilmez

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder