Popüler Yayınlar

30 Haziran 2011 Perşembe

bukowski demişken siz o hikayesini biliyor musunuz ? bunu bilemezsiniz çünkü yeni uydurdum

Bukowski hülya avşarın masasına oturur.
b=bukowski
ha=hülya avşar 
Not. kişiler ve kurumlar  hayal ürünü değildir. ancak bu insanların böyle bir ortamda yanyana gelme olasılıkları yoktur. 

b-siz o olmasınız biraz geciktim heralde doğrusu bu kadar olgun bir bayan beklemiyordum olgun olmanıza karşı bir şarap gibi yani gitgide değerlenen demek isterdim ama ne yazıkki diyemiyorum . o bir yana erkeklerin  kadınları şaraba benzetmesini hiç anlamam çünkü şarap  açılınca üst kısmı maya tutar ve tadı bozulur yani içilmez kıvama gelir. açılmamış bir şarabın güzelliğini de nasıl anlarlar bende bunu anlayamadım hayatım hep şarap gibi pahalı kadınların değil viski gibi daha ucuz kadınların  peşinden gitmekle geçti zira açılsada bozulsada içiyorsun ve kafa yapıyor  sonrada sonrası malum yani demek istediğim ben atilla gibi değildim her kadının tirbişonu olmamalıydım ve olmadım  tüm avrupada da bir imparatorluk kurmadım yani

ha-pardon beyefendi dediklerinizden tek kelime anlamış değilim tamam geçmişteki filmlerimden etkilenmiş olabilirsiniz ve belki sizin gençlik döneminizde benim filmlerimi izleyip bana hayran kamış olabilirsiniz  belki bir yerde selam vermişimdir. Ama tanıyamadım kusura bakmayın her selam verdiğim insanı da tanıyamam yanii değil mi ünlülüğün bu kısmını sevmiyorum yolda yürürken daha önce beni görmüş olanlar sıkı dostmuşuz gibi gelip konuşurlar ve ben hatırlamam sizde onlardan olmalısınız

bu- hımm pahalı bir şarap olduğunuzu iddia ediyorsunuz yani  oysa ben size pahalı şaraplardan hoşlanmadığımı söylüyorum .  yani hayatımda hiç iyi kadın olmadı anlarsınız ya hep hayat kadınlarıyla birlikte oldum ve onlarla zaman geçirdim ayrıca toplumda iyi kadın diye bahsedilen kadınlar yani hayatını normal yollarla idame ettiren kadınlardan bahsediyorum onlar her zaman bir erkeğin ruhunu teslim etmesini beklerler ne yani vücudunu veriyorsun diye neden ruhunu istiyorsun değil mi ? ama bakın fahişelere onlar ruhun hakkında yorum bile yapmazlar hatta bahşişi fazla verirseniz sizi bir sevgili gibi sahiplenip ilişkiye zevk katarlar yani iki tarafta mutludur  onun için ben yatan bir kadına parasını peşin olarak veririm misliyle hatta yani yatmadan şifonyerin üzerine bırakıp onu meraklandırmam ve böylece sabah kalktığımda cüzdanım çalınmışmı diye düşünmem çünkü  kadın kalkıp cüzdanımı karıştırırken aklında şöyle geçirir evet bu adamla bir sefer daha yatayım ondan sonra cüzdanını çalarım.ama ben asla bir fahişeyle birden fazla yatmam.

ha- bi saniye bi saniye siz o kadınların sizin cüzdanınızı çalacağından mı bahsediyorsunuz yani o kadın neden sizin cüzdanınızı çalsın bakın beyefendi ben uzun süreli bir ilişki yaşadım ve bunda da bir çocuğum oldu her neyse hayatımın hiç bir döneminde eşimden para çalmadım ya istedim ya da kendim kazandım  ayrıca ben sizle neden konuşuyorum ki yani bune cesaret siz bana nasıl fahişelerle ilgili anınızı anlatma şeyini işte bulursunuz
sözleri bitmeden eli çantasına gider çantasını alıp tam çıkarken..

bu- demek parayı kendiniz kazanıyordunuz öylemi
bu sırada ha kinayeyi anlar ve tekrar oturur

bu- bir ilişki yaşadım dediniz öyleyse şuan biriyle birlikte değilsiniz yani öyle anlıyorum peki  nasıl para kazanıyordunuz şimdi söyleyeceklerim tamamen benim dışımda yani okuduğum o saçma kitaplardan kaynaklı neyse demek istediğim ben size fahişeyle olanlardan bahsettikten sonra siz bana kendi paranızı kazandığınızdan bahsettiniz  yani bakın ben demiyorum frued diyor bunu yani ben bir olgudan bahsederken siz kendinizle birleştiriyorsunuz güzelliğinizi kullanarak değilmi yoksa bir sanatçımısınız veya eliniz de ihyaa edebileceğiniz bi mesleğiniz mi var

ha-evet ben sarkı söylüyorum aynı zamanda  televizyonda programım var ve ve ve yine aynı zamanda geçmişte bir sürü filmim var bu nedemek oluyor peki  ayrıca bir saniye siz benim yanıma hülya avşar olduğumu bilerek gelmemişmiydiniz ?

-yok hayır madam ben sizi benimle söyleşi yapacak bir gazeteci olarak sanıyordum neyse söyledğiniz şeye geri dönelim güzelsiniz değil mi yani evet hemde çok güzel bunun dışında siz şeyden bahsettiniz tv programı şarkı söylemek ve filmlerde oynamak tan bu demektir ki parayı güzelliğinizle kazanıyorsunuz yani bunlardan bir tanesinde iyi olsaydınız diğerine geçmezdiniz ve yapımcılar sizin güzelliğinizi değerlendirmiş oluyor peki hala parayı vücudunuzla kazanmadığınızı mı düşünüyorsunuz yani o fahişeden farkınız örtülü ödenek mi hayr hayır bence tek fark daha fazla kazanıyorsunuz .

Ha- sizi terbiyeye davet ediyorum beyefendi bu ne cesaret off AALLLAHIM YAAA!!! Siz kimsiniz ayrıca

Bu- ben Charles Bukowski  madam

Ha- vay yani siz Charles Bukowski’siniz yani  yok artık sizi hem can yücel gibi biri olarak düşünmüştüm ayrıca bir hikayenizi okumuştum murathan mungan adlı yazar en iyi hikayeler diye bi kitap yazmıştı orda sizin bir hikayeniz vardı doğrusu orda da böyle açık sözlüydünüz. Hım bide bide uçan bar filminiz izlemiştim sanırım o sizin hayatınızdan bir kesitti değilmi ?

Bu-pardon madam o uçan bar değil bar sineği yani ingilizcesi bar fly ama fly ın diğer anlamı da sinektir neyse

Bu- e peki siz röportaj yapacak kişi değilseniz kim yahu !!
O sırada ben masalarına otururum

Oem- o benim sayın bukowski ama siz oraya oturunca bu daha değerli diye düşündüm bilirsiniz bunları kaydedip belki sizin gibi daha fazla bahşiş bırakırım diye düşündüm  umarım bana kızmazsınız.

Bu-ne kayıt mı ettin

oem-evet isterseniz baştan sona kadar dinleteyim

Bu-yok yok neyse istediğini almışsın

Ha- neyse isterseniz kalkalım sayın bukowski çünkü daha fazla özel yaşamımla gündeme gelmek istemiyorum

Bu-hay hay nasıl isterseniz  düşündüm de size fakirhanemde bir viski ısmarlayabilirim
Der ve kalkarlar kolkola yürürken

Bu- hım delikanlı bu arada o fruedle ilgili kısım tamamen yalandı yani fruedin öyle bir yaklaşımı yok o sadece güzel kadınları tavlamak için uydurulan bir bahane ve bak benim bu konuyada hakimim demenin göstergesidir o kısmı yayınlamazsan sevinirim yada yayınlarsan altına bu notuma yaz olur mu ?

Ha- kahretsin biliyordum fruedin öyle bir yazısı olmadığına ! ve nasılda inandım

Bu- dur güzelim bunu sabah söyleyeceksin yeri şimdi değil

Oem –hoşçakalın efendim  çok iyi bir yazı olacak

Bu- evet evet çok güzel bir bir gece olacak  
(son espriyi anlamanız da imkan yok bi sorun bakalım neden )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder