Popüler Yayınlar

28 Ocak 2011 Cuma

Çağrışım Yapmalı...

-Hangi arabaydı o
-Soldaki gri
-Sen ne yapıordun o saatte  peki camda?
-Ya hava duman filan ama aramızda kalsınn onlar bilmiyor.
-Neden balkonda değildin peki çocukk hıı hıı ?
-Peki ya kaç kişiydiler
-  20li yaşlarda bir kadın tek başına
-senden başka kimse görmedi öyle mi? bizi yalnış yere kitliyorsun dostum oraya kitlenmemek lazım
- Hadi ama anlattıkların sana bile mantıklı gelmiyor gece saatlerinde burda bi kadın kaldıramayacağı ağırlıktaki kasaya çalmaya çalıştığı arabaya yüklerken o kadar ses yapıyor ve senden başka kimse duymuyor öylemi ?
-Bana neden inanmıyorsunuz bayım
-Rüya olmadığına inandır beni
- Gerçekten rüya mı bilmiyorum ama gerçekten oldu ve ben yaşadım bayım siz hiç bu durumda kalmışmıydınız yani gerçeğin hiç inanılmayacak kadar saçma ama inanılası kadar güzel ve inandırmak için ferdi çabalrımdan başka....
-  Onlar sadece inanılması gereken rüyalarda olur ve bi yerden sonra saçmalar onlarda tıpkı gerçeğin saçması gibi ve siz koca pislikler sadece size benzeyenleri kabullenirsiniz bize asla inanmazsınız çünkü aynı düşüncede değiliz ondan değilmi biliyormusun çocuk geçen gün sizden bir pisliği kovalarken 46/8 deki bahçe duvarına tosladım ve kahrolası kaportacım bana 2000 dolarlık bir kasko ödemesi gönderdi.
-İyi işte kasko ödemedi mi ?
-Evet çocuk işte bende bunu diyorum kaportacım bile dolandırma çabasında. ve sizin gibiler  sadece maaş ödeneği olduğu için fiş istiyorsunuz. ama kahrolası yerin kalkınması lazım çocuk anlıyormusun
-Senin adına üzülmelimiyim bilmiyorum bayım
- Joseph
- Efendim anlamadım dediğiniz
- Bana joseph de adım joseph
-Anlamı nedir.Biliyor musunuz?
-.........
-Tamam bayım ımmm yyanii bay joseph!!!
-Ve şimdi bana arabanın rengini söyle hangisiydi
-Şu soldaki gri araba joseph işte dediğim gibi
-Heyy dostumm az önce sağdaki demiştinn
-Hayır soldaki dedim  bayım
-Bman tanrım az önce ve çok iyi hatırlıyorum evet bir defa da kabullenin yaptığınız hataları sizi gidi madde bağımlısı serseriler o bok kafanızda artık tek bir canlı yok
- Bayım sanıyorum polisler görevdeyken esrar kullanmazlar
- Eğer bir kelime daha edersen polisi kandırdığını bildirip seni meksikalıların kaldığı kodese tıkarım
-Şey tamam joseph sadece şakaydı ve değin gibi sağdaki gri arabaydı dostum.

1 yorum:

  1. uzuun süredir yapılan saçmalıklardan sonra yapılması gerkenler ve hala cümle kurmak istememe nedeniyle cümleyi anlamlı bir şekilde tamamlamıyorum byee

    YanıtlaSil